Colegiul Național „Mircea Eliade” Reșița spune hotărât: „Stop bullying!”

Colegiul Național „Mircea Eliade” Reșița spune hotărât: „Stop bullying!”
Colegiul Național „Mircea Eliade” Reșița spune hotărât: „Stop bullying!”. Astăzi, 15 noiembrie 2022, la Colegiul național „Mircea Eliade” Reșița s-a desfășurat o activitate din cadrul proiectului inițiat de către societatea TMK – ARTROM S.A. (reprezentată de către: Laura Cristina Popescu, Gabriela Angyal, Ionela Iamandi, Raluca Dumitru), în parteneriat cu Inspectoratul de Poliție Caraș-Severin, Biroul Siguranța Școlară (reprezentat de către: subcomisar Atănăsoaiei Marius și subinspector Chelmu Ana-Maria).
Activitatea s-a desfășurat în două sesiuni (gimnaziu și liceu), cu participarea unui număr de 110 elevi și cadre didactice din unitate ( prof. Cornici Marius, prof. Lisacenco Laurențiu, prof. Perța Cristina, prof. Baicu Iadranca-Ionela, prof. Dumitru Oana Carmen, prof. Bot Camelia, prof. Bribete Cornelia, bibl. Bădescu Mariana).

Colegiul

Proiectul cuprinde activități specifice pentru intervenții punctuale, la toate nivelurile și în raport cu toți copiii: copiii-țintă, copiii care inițiază comportamente de bullying și copiii care sunt martori ai bullying-ului.
Citește și: Oferta educațională pentru clasa a IX-a liceu de la Colegiul Național „Mircea Eliade” Reșița la mare căutare!
Scopul activității este de a oferi elevilor informații pentru a putea recunoaște fenomenul de bullying și soluții de prevenire și combatere a acestuia.
Tema a fost abordată printr-un dialog interactiv între participanți și organizatori. Prin strategii bine gândite, elevii au fost îndrumați să înțeleagă postura în care se expune fiecare parte a acțiunii de bullying și să conștientizeze consecințele grave pe care aceasta le poate avea.
Colegiul
Cadrele didactice participante au fost informate cum să gestioneze situațiile de bullying și de agresiune între copii, pentru a asigura un mediu optim pentru dezvoltarea acestora.
Elevii au realizat un set de desene care să exprime comportamentul anti-bullying și și-au exprimat impresiile legate de acest tip de comportament identificabil în societatea actuală.
Ca rezultat al activității, elevii participanți vor fi capabili să:
– înțeleagă ce constituie un comportament de bullying.
– identifice rolurile tuturor celor implicați într-o situație de bullying.
– aprecieze puterea martorilor în prevenirea și stoparea bullying-ului.
– să lase deoparte conflictele individuale și diferențele personale, pentru a lucra împreună cu alți copii în direcția unui scop comun.
– prevină și să intervină în situații de bullying.
– să se simtă în siguranță în contextul școlii și în afara ei.

sursa foto și text: Colegiul Mircea Eliade 

Lasă un răspuns