Workshop de branding la Primăria Reșița

„Cetatea de foc” sau „Orașul cu poeți” sunt sintagme prin care Reșița era cunoscută și recunoscută. Municipiul de pe Bârzava este acum în plin proces de reinventare. Acesta a fost obiectivul workshop-ului de branding organizat de autoritățile locale.

foto: infocs.ro
Reprezentanți mai multor organizații cu activitate în domeniul turismului, culturii sau tineretului, dar și reprezentanți ai mediului universitar și ai autorităților locale și județene, au participat în sala de ședință a Palatului Administrativ, la un workshop de branding al Reșiței. Municipalitatea dorește crearea unui brand de oraș – nu doar pentru a atrage turiști, ci unul orientat spre locuitorii municipiului de pe Bârzava, unul cu care aceștia să se identifice. La workshop au participat și reprezentanți ai Consiliului Județean Caraș-Severin care doresc o dezvoltare a unor branduri de locație complementare, care să ajute la atragerea cât mai multor turiști în Reșița și implicit în Caraș-Severin.

foto:ccsresita
O potențială soluție de brand de oraș este așteptată peste 6 luni. Workoshop-ul a fost organizat de Primăria Reșița.

ALEXANDRA PASCARIU

Lasă un răspuns